2013. november 1., péntek

Frida's fitness kitchen on Fridays #5

Szép estét mindenkinek!

Múlt héten nem jelentkeztem, mert pont pénteken utaztam Németországba egy katalógusfotózásra.
A Best Body Nutrition szponzorált versenyzője vagyok, és a Premium Line termékeket fotóztuk be pár másik modellel. Szombaton és vasárnap is dolgoztunk, remélem jó képek születtek.



Nagyon jól telt egyébként az a pár nap, amikor volt kis szabadidőnk, akkor városnézésre mentünk a párommal. Barangoltunk Plauen és Regensbug történelmi utcácskáin is.




Az utolsó héten egyébként napi 2x kardióztam, nem ettem szénhidrátot, csak halat és kígyóuborkát, tehát hasonlóan zajlott, mint a versenyeim előtt. Mivel nekem most off szezon van, tehát nem versenyzem, ezért még inkább vártam utána, hogy 1-2 finom falatot ehessek. NAGY-NAGY CSOKIMÁNIÁS vagyok....nos, Németországban abból nincs hiány... :D
Úgyhogy kicsit kiéltem magam, pár napig lazítottam a kajáláson, de szerdától diéta van újra. Nagyon fontos odafigyelnem szezonon kívül is a táplálkozásomra, hogy a lehető legjobb alapról kezdjem meg a versenyfelkészülést. 2014 májusában lesz várhatóan a fő versenyem, ami egy laikusnak messzinek tűnhet, én viszont inkább közelinek érzem. :)
Tudom mi mindenen szeretnék változtatni, hogy egységesebb és jobb fazont hozzak, mint eddig bármikor. Sok-sok újítást tervezek, már konkrét elképzelésem van a stílusra is (bikini, frizura), úgyhogy most már "csak" meg kell valósítanom. :)

Na, de amiért írok elsősorban, az az, hogy ismét egy recept ötletet hoztam nektek...bombasztikusan egyszerű. rohanós hétköznapokon pikk-pakk elkészíthető. Nekem ez volt a mai uzsonnám.

Töltött uborka

Lényegében bármilyen tölteléket tehettek bele. Sonka, tojás, sajtkrém, tonhal, hagyma, majonéz, sajt stb. Csak a képzelet szab határt... :)
Én ma tonhallal, lilahagymával és egy speciális paradicsomszósszal készítettem el.

Hozzávalók: (2 adag)
- 1 kígyóuborka
- 1 kisebb lila hagyma (vagy egy nagynak a fele)
- 50g RIO MARE tonhal
- 2 tk. Walden Farms paradicsom-bazsalikom szósz

A lila hagymát apróra kockáztam, a tonhalról leöntöttem az oliva olajat, és egy kis pohárkába tettem a szósszal együtt, majd jól összekevertem őket. A kígyóuborkát félbevágtam hosszában, kikapargattam a belsejét és belekanalaztam a szószt. Paradicsomot és paprikát szeltem még hozzá és így fogyasztottam. Ehettek hozzá 1 szelet teljes kiőrlésű kenyeret, akár pirítósként is. Ha nem vagytok érzékenyek a tejtermékekre vagy a , akkor még több variáció lehetséges a töltelékre.



EXTRA TIPP:
A paradicsomos-bazsalikomos szószról írnék pár szót. Ajánlom mindenkinek, aki diétázik és nem szeretne lemondani a finom ízekről....bizony-bizony, az Amerikában már méltán népszerű Walden Farms termékek már Magyarországon is kaphatóak. Vannak lekvárjaik; csoki-, karamell-, eper önteteik; különböző salátaönteteik....éééééééééééés ami a lényeg:
Minden készítményük:
GLUTÉNMENTES
LAKTÓZMENTES
CUKORMENTES
SZÉNHIDRÁTMENTES!!

Hihetetlen? Pedig igaz! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése