2013. november 8., péntek

Frida's fitness kitchen on Fridays#6

Szép estét mindenkinek, aki olvassa a blogomat, ismét péntek, így egy újabb receptet teszek közzé.
Méghozzá egy nagyon egyszerűt, én ezen a héten szinte minden nap ezt fogyasztottam tízóraira.

A Müllerben szoktam venni hozzá az alapot, amiből aztán tejbegríz helyett nálam "vízbegríz" készül. Tejérzékeny vagyok, ezért maximum mandula-, szója-, rizs- vagy kókusztejet fogyasztok, de z az étel nekem kiváló vízzel elkészítve is.

Búzára, rozsra szintén érzékeny vagyok, ezért szoktam ezt a tönkölyös verziót (100% tönkölyből!) használni, és imádom. :)
100 grammjában 66,7g szénhidrát van, melyből mindössze 1 gramm cukor. Tökéletes választás, ha valaki jó minőségű szénhidrátot szeretne fogyasztani. A páromnak egyébként tejjel készítem el, nyilván úgy még finomabb.
Egy adag 25 grammból készül, a cukortartalma szinte nulla, 0,3g és 90kcal.


Bármivel meg lehet bolondítani, hogy még finomabb legyen: kakaóval, fahéjjal, gyümölccsel, gyümölcsöntettel, csokiöntettel, pláne annak, aki nem diétázik :)
Én így készítettem el:

Hozzávalók:
- 1 alma (megpucolva, felkockázva)
- 1 adag gríz
- 250 ml víz
- 1 adag Best Body Nutrition - Whey Isolate, vaníliás
- kevés folyékony édesítő
- fahéj (a már kész grízre hintettem)



Az megpucolt, felkockázott almát kis vízben puhára pároltam, majd felönöttem a maradék vízzel (összes vízmennyiség 250 ml), ekkor rögtön beletettem a 25g grízt (3 evőkanál). Nem várom meg, hogy a víz felforrjon, mert akkor becsomósodik, így szép simára tudom keverni. Folyamatosan kevergetem, amikor kezd sűrűsödni hozzáadom az egy adag proteint és a folyékony édesítőt (nálam egy teáskanálnyi). Ezután rögtön le is húzom a tűzhelyről és kis tálkába teszem, majd meghintem fahéjjal.

Ha tejjel készítitek el, akkor a banán kiváló választás hozzá! :)

Próbáljátok ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése