2013. november 15., péntek

Frida's fitness kitchen on Fridays #7

Nagyon finom és egészséges finomságot sikerült készítenem....mivel a páromat is egy kis diétára fogtam, muszáj vagyok feldobni az ételeket, hogy különlegesebbek legyenek, ne legyen monoton neki, és persze nekem sem. :)

Ez a desszert nagyon elnyerte a tetszését...sőőőt mint főétel szolgált, és olyan laktató volt, hogy el is telt vele. Én sajna nem ehettem belőle, mert tojásfehérje allergiám van.

Na de lássuk a receptet:

Banános-zabpelyhes amerikai palacsinta

Hozzávalók:
- 1/2 banán (nálam ez 75g)
- 40g apróra darált zabpehely
- 70g zsírszegény natúr joghurt
- 100g zsírszegény túró
- 3 tojásfehérje
- 2 tojássárgája
- víz
- folyékony édesítő
- vanília aroma
- bourbon vanília
- 1 adag (40g) protein, én csoki-kókuszt választottam

Előkészületek:
3 tálkát készítettem elő.

Az elsőben a palacsinta "tésztáját" kevertem ki a következő összetevőkből: banán, zabpehely, tojásfehérje és tojássárgája. A banánt villával pépesítettem, majd a tojássokkal enyhén habosra vertem kézi turmix géppel, majd hozzáadtam a zabpelyhet és összedolgoztam. Egy kis vanília aromával ízesítettem.

A második tálkában a túrót és a joghurtot kevertem össze, bourbon vaníliával és folyékony édesítővel ízesítettem.

A harmadikban kikevertem a proteint egy ksi vízzel. Én a Best Body Nutrition Premium Pro fehérjéit szeretem használni, mivel kis vízzel elkeverve, sűrű, krémes, csomómentes, szinte puding állagú krémet tudok készíteni....mennyei. 20g csokis és 20g kókuszos protein bőséges mennyiség lesz, ami a palacsinta öntete lesz.



Elkészítés:
A palacsinta tésztájából 3 egyforma méretű kis palacsintát sütöttem. ebben segítségemre volt egy merőkanál, mellyel tudtam szabályozni a mennyiséget. 3 egész merőkanál volt pontosan ez a massza.
A kész palacsintákat egymásra halmoztam, közé tettem (két részletben) a túrós-joghurtos krémet. Végül az utolsó réteget a proteines szósszal öntöttem le....nagggggyon jól néz ki, és egy kóstolásnyit én is kértem....tanusíthatom, hogy nagyon finom! ;)



Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése