2013. november 22., péntek

Frida's fitness kitchen on Fridays #8

Hello :)

Ezen a héten volt a NEMZETKÖZI FÉRFINAP....egészen pontosan , november 19-én, kedden. :)

"...A nők, édesanyák, feleségek mindennapos kitartásáról, erejéről, áldozathozataláról, lelki helytállásáról gyakran esik szó. Ugyanez megilleti a férjeket, édesapákat, férfiakat is. Nem azért, mert támogatják a gyenge, elesett nőt, hanem mert vele együtt, karöltve küzdenek ugyanazokért a közös célokért. A férfiak munkája, szeretete, az apák jelenléte akkor is nagyon fontos, ha ritkán beszélünk róla. Mindannyiunknak vannak élményei a gyermekkorunkból, vagy idős édesapánkról, akivel bármikor leülhettünk beszélgetni, aki lelki támaszt nyújtott, akihez odaszaladhattunk, ha úgy éreztük, bajban vagyunk. Mindennap bennünk élnek az élmények párunkról, akivel kölcsönösen hazavárjuk egymást, megoszthatjuk az életünk örömeit és bánatait, aki erőt ad a hétköznapok harcaihoz, kihívásaihoz. A férfiaknak is ugyanerre az erőre és biztatásra van szükségük."
Ha nem tesszük meg rendszeresen, ezen a napon köszönjük meg a számunkra kedves férfiaknak az egész évben velünk együtt, értünk végzett kitartó munkájukat, áldozatukat, jelenlétüket, őszinteségüket, tisztességüket, s nem utolsósorban az irántunk való szeretetüket."

Elég gyakran próbálok a párom kedvében járni, sokszor készítek/vásárolok neki meglepiket. Így aztán ez nem maradhatott el eme nagyon nemes napon sem. :)
Említettem már párszor, hogy az ő étkezéseit/tápanyagbevitelét is megreformáltam kicsit, amolyan diétára van ítélve, na persze nem versenydiéta, inkább fogalmazzunk úgy, hogy egészségesen táplálkozik. Minden napra készen kapja az ételt, én kitalálom mi legyen a menü, neki csak egy dolga van, azt elfogyasztani. :)

Nagyon változatosan lehet egészséges ételeket készíteni, és nem utolsó sorban nagyon finomakat is.
Szóval, hogy a lényegre térjek, este diétás pizzával vártam haza.

Lássuk, hogyan készült:
A tésztájához való összetevők:
- ezékiel liszt 50g
- 1 egész tojás
- egy késhegynyi szódabikarbóna
- víz
- só

Kimértem a lisztet, ráütöttem a tojást, majd annyi vizet adagoltam hozzá, hogy palacsinta tészta állagú legyen. Tehát keverhető volt, de azért ragacsosabb, mint a palacsinta tészta. Hozzáadtam a késhegnyi szódabikarbónát és a sót.
Ezt a masszát serpenyőbe öntöttem (TEFAL, teflonos, így olaj sem kellett alá), és mindkét oldalát szépen megsütöttem. Könnyen meg lehet fordítani.

A feltét:
- Walden Farms, nulla kalóriás paradicsomos-bazsalikomos szósszal kentem meg a már megsült tésztát
volt lesütve felkockázott csirkemellem, így mint fehérjeforrás, azt választottam (mennyiség tetszés szerint)
- 3 szelet pulykamellsonka
- zöldségek: lila hagyma, paradicsom (mennyiség ízlés szerint)
- Kotányi, pizza fűszerkeverék
- pár szelet light mozerella

Miután összeállítottam a pizzát, mely mindössze pár percet vett igénybe, kibéleltem egy kis tepsit alufóliával, és előmelegített sütőbe helyeztem a pizzát, ahol csak pár percet hagytam, éppen addig, hogy a sajt szépen ráolvadjon. :)



Tálalás után, ráadásként még egy kis hozzáadott cukrot nem tartalmazó Felix ketchuppal ízesítettem.

Hamar elkészíthető, fincsi, egészséges...próbáljátok ki ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése