2013. október 3., csütörtök

Sziasztok!
Horváth Frida vagyok, fitness versenyző, bikini modell kategóriában versenyzem.
Ez a hobbim, életem, pontosabban a szabadidőm nagy részét ez tölti ki 2008 óta. Azóta teljesen a szerelmese lettem ennek az életmódnak, el sem tudom már képzelni az életemet edzések, illetve tudatos táplálkozás nélkül.

Egyre több embert érdekel ez a sport szerencsére, rengeteg levelet kapok, mit hogyan csinálok, ha ők is szeretnék kipróbálni magukat, hogyan kezdjenek bele....éppen ezért ez a blog a fitnessről, az egészséges táplálkozásról fog szólni, de betekintést nyerhettek majd a felkészüléseimbe is, lesznek képek illetve videók az edzéseimről, szó lesz a versenydiétámról is, na és persze arról hogyan élem meg mindezt. :)
Egy versenyfelkészülés sohasem egyszerű, tele van buktatókkal, akadályokkal, de a céltól semmi sem tántoríthat el, s így még inkább tudom értékelni, hogy "igen, megcsináltam, véghezvittem, megint megnyertem a harcot, legyőztem önmagam!" Igazán szuper érzés, és ilyenkor mondom azt, hogy tényleg nem az eredmény számít....az út maga a legszebb, a jó eredmény hab a tortán.
Legközelebb tavasszal fogok versenyezni....tartsatok hát velem az utamon, itt mindent megtudhattok a "titkokról"....és akkor talán az is kiderül, hogy nincs titok?! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése