2013. október 3., csütörtök

Gasztro rovat - Frida's fitness kitchen on Fridays#2



Szép reggelt :)

Épp a reggeli kávémat iszogatom. :)
Minden reggel, amikor lenne időm is aludni, legalább egy órával előbbre állítom be az ébresztőmet, hogy meg tudjam enni a kis zabos/hajdinás-proteines reggelimet, illetve, hogy megkávézzak, a hűvösebb idő érkeztével pedig még meleg teát szürcsölgetek, annnnyira imádom. :)

Van a facebook-on egy sportolói oldalam:
https://www.facebook.com/pages/Horv%C3%A1th-Frida-fitness-modell/192826660786700?ref=hl

Szoktam kipostolni ételeket képpel és recepttel, és nemrégiben jött az ötlet, hogy ebből csinálok egy saját sorozatot, amelynek a fantáziáját a nevem és a péntek szó angol jelentése adta. Így született meg az én külön kis "gasztro rovatom": Frida's fitness kitchen on Fridays.
Tehát, minden pénteken várható lesz tőlem valamilyen egészséges étel receptje, képpel illusztrálva.
Tudom, hogy ezzel sokaknak segítek, mert a legtöbb embernek nincs ötlete mit főzzön/süssön, pláne egészségesen/diétásan.

Jöjjön most a kis gasztro rovatom 2. része, ezúttal egy desszert, méghozzá Kókuszgolyócskák, kalória csökkentett változatban.


Hozzávalók:

  •  100g zabpehely
  •  100g hajdinakása
  •  2 ek. holland kakópor
  •  3 adag csokis protein
  •  50g mogyoróvaj
  •  100ml rizstej (a pontos adagot nem tudom, a massza állagát figyeljétek, és az alapján adagoljátok)
  •  kevés folyékony édesítő
  •  kókuszreszelék


Elkészítés:
A kókuszreszelék kivételével mindent egy tálba tettem és annyi rizstejet adagoltam hozzá, hogy jó ragacsos masszát kapjak. Ha folyós, akkor nem tudtok majd belőle kis golyókat formálni.
Kicsit megvizeztem a kezem a golyók formálásához, így nem tapadt rá a tenyeremre ez a ragacsos massza.
Ezután kókuszreszelékben megforgattam őket, és voliá....kész a finom, diétás kókuszgolyó.

Fogyasszátok egészséggel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése